Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz

Mirosława Pluta-Olearnik

Abstract

n/a
Author Mirosława Pluta-Olearnik (ES / IM / DPM)
Mirosława Pluta-Olearnik,,
- Department of Principles of Marketing
Journal seriesMarketing i Zarządzanie, [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, (B 9 pkt)
Issue year2017
No2 (48)
Pages397-405
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishusługi, wartość dla klienta, przewaga konkurencyjna, wirtualna rzeczywistość, rozszerzona rzeczywistość
Keywords in Englishservices, value for customer, competitive advantage, virtual reality, augmented reality
DOIDOI:10.102766/miz.2017.48-36
URL https://wnus.edu.pl/miz/pl/
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back