Publiczność muzealna w świetle badań marketingowych - od frekwencji do satysfakcji klienta

Joanna Macalik , Mirosława Pluta-Olearnik

Abstract

n/a
Autor Joanna Macalik (NE / IM / KPM)
Joanna Macalik
- Katedra Podstaw Marketingu
, Mirosława Pluta-Olearnik (NE / IM / KPM)
Mirosława Pluta-Olearnik
- Katedra Podstaw Marketingu
Tytuł czasopisma/seriiHandel Wewnętrzny, ISSN 0438-5403, (B 12 pkt)
Rok wydania2017
Nr2 (367)
Paginacja259-269
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku polskimmuzeum, orientacja konsumencka,badania marketingowe, publiczność, satysfakcja klienta
Słowa kluczowe w języku angielskimmuseum, consumer orientation, audience, marketing research, customer satisfaction
Językpl polski
Punktacja (całkowita)12
PunktacjaPunktacja MNiSW = 12.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót