Budowanie lojalności polskich konsumentów - czy potrzebna jest redefinicja?

Anetta Pukas

Abstract

n/a
Autor Anetta Pukas (NE / IM / KPM)
Anetta Pukas
- Katedra Podstaw Marketingu
Tytuł czasopisma/seriiMarketing i Zarządzanie, [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, (B 9 pkt)
Rok wydania2017
Nr2 (48)
Paginacja233-242
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku polskimkonsument, lojalność, programy lojalnościowe
Słowa kluczowe w języku angielskimconsumer, loyalty, loyalty programs
DOIDOI:10.18276/miz.2017.48-22
URL https://wnus.edu.pl/miz/pl/
Językpl polski
Punktacja (całkowita)9
PunktacjaPunktacja MNiSW = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót