Relacje międzyorganizacyjne jako podstawa przewagi konkurencyjnej w branży kreatywnej

Joanna Radomska

Abstract

n/a
Autor Joanna Radomska (NE / KZS)
Joanna Radomska
- Katedra Zarządzania Strategicznego
Tytuł czasopisma/seriiPrzegląd Nauk Ekonomicznych , ISSN 1897-7480, (B 7 pkt)
Rok wydania2017
Nr24
Paginacja389-398
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku polskimprzewaga konkurencyjna, relacje, branża kreatywna
Słowa kluczowe w języku angielskimcompetitive advantage, relations ,creative industry
Językpl polski
Punktacja (całkowita)7
Żródło punktacjijournalList
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót