Problemy pomiaru dokonań marketingowych organizacji w dobie digitalizacji

Witold Kowal

Abstract

The issue of marketing performance is an essential object of present-day discussions. In literature there is quite a significant theoretical output, which refers to the problems of measuring marketing performance. This article reviews the general theoretical achievements in interpreting marketing performance in the present day. The aim of this paper is to try to identify key problems and main directions of changes in the interpretation of the effects of marketing in the digital era.
Author Witold Kowal (ES / IM / DMM)
Witold Kowal,,
- Department of Marketing Management
Journal seriesPrzegląd Nauk Ekonomicznych, [Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego], ISSN 2544-221X, [1897-7480], (B 7 pkt)
Issue year2017
No26
Pages9-20
Publication size in sheets0.55
Keywords in Polishdokonania marketingowe (marketing performance), miary dokonań marketingowych, marketing ery cyfrowej
Keywords in Englishmarketing performance, marketing metrics, digital marketing
Abstract in PolishProblematyka pomiarów dokonań marketingowych (marketing performance) stanowi istotny przedmiot dyskusji obecnych czasów. W literaturze przedmiotu istnieje dość znaczący dorobek teoretyczny, który odnosi się do problemów pomiarów dokonań marketingowych. W artykule dokonuje się przeglądu ogólnego dorobku teoretycznego w interpretacji marketing performance w obecnych czasach. Celem tej publikacji jest próba zidentyfikowania kluczowych problemów i zasadniczych kierunków zmian w interpretacji efektów działań marketingowych w dobie digitalizacji.
URL http://www.pte.lodz.pl/wp-content/uploads/2015/01/PNE26.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)7
ScoreMinisterial score = 7.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back