Changes in Practices of Participation in Culture and Resulting Implications for Marketing Research that Serves Building Knowledge about Recipients of Culture

Magdalena Sobocińska

Abstract

n/a
Autor Magdalena Sobocińska (NE / IM / KBM)
Magdalena Sobocińska
- Katedra Badań Marketingowych
Paginacja101-113
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.6
Książka Wróblewski Łukasz, Dacko-Pikiewicz Zdzisława, Liu Jerry C.Y (red.): Cultural Management: from Theory to Practice, 2018, London Scientific ; WSB University, ISBN 9780995461871, 182 s.
Wroblewski_Dacko-Pikiewicz_Liu_Cultural_Management_From_Theory_to_Practice.pdf / Brak informacji o licencji (plik zarchiwizowany - zaloguj się albo sprawdź dostępność na wydziale)
Języken angielski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 16-02-2019, BookChapterNotSeriesMainLanguages
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót