Wybór strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa X w sektorze TSL

Dawid Majcherek

Abstract

Marketing of logistics services meets an extremely important element of the company’s development. Nowadays companies create their marketing strategies in order to be competitive. Continuous search for new solutions by companies allows them to become the most important element of the sector. This article describes the real image of the company which is also struggling with this problem. On the basis of a properly analyzed closer and further environment and appropriate choice of tools (SWOT and McKisney), the company knows its current situation and a proposal of solutions.
Author Dawid Majcherek (WUEB)
Dawid Majcherek,,
- Wroclaw University of Economics and Business
Other language title versionsChoice of marketing strategy for enterprise X in the TSL sector
Pages33-42
Publication size in sheets0.5
Book Szozda Natalia, Pawłowska Marta (eds.): Logistyka i transport, Debiuty Studenckie - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2020, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ISBN 9788376958019, 88 p.
Szozda_Pawlowska_Logistyka_i_transport.pdf / No licence information (file archived - login or check accessibility on faculty)
Keywords in Polishlogistyka, marketing, strategia marketingowa
Keywords in Englishlogistics, marketing, marketing strategy
Abstract in PolishMarketing usług logistycznych stanowi ważny element w rozwoju przedsiębiorstwa. W okresie rozwoju przedsiębiorstwa tworzą swoje strategie marketingowe w celu zagwarantowania sobie konkurencyjności. Ciągłe szukanie nowych rozwiązań pozwala przedsiębiorstwom na stawanie się najważniejszym elementem sektora. Niniejszy artykuł opisuje rzeczywisty obraz organizacji borykającej się z tym problemem. Dzięki poprawnie przeprowadzonej analizie otoczenia bliższego oraz dalszego, właściwemu doborowi narzędzi (SWOT oraz macierz McKisneya) firma otrzymała obraz swojej aktualnej sytuacji oraz propozycję rozwiązań.
Languagepl polski
File
Majcherek_Wybor_strategii_marketingowej_ dla_przedsiebiorstwa.pdf 397,16 KB
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back