Miejsce rad nadzorczych w procesie formułowania i wdrażania strategii odnowy

Bartosz Jasiński

Abstract

The article is part of a publication stream which show potential directions for improvement of performance of supervisory boards. It focuses on the problem of board participation in the formulation and implementation of the renewal strategy of the company. It also draws attention to the necessary actions of the board in the area of human resources
Author Bartosz Jasiński (MISaF / IOaM / DoSaMM)
Bartosz Jasiński,,
- Department of Strategy and Management Methods
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2015
No5 [CD]
Pages240-250
Keywords in Polishrada nadzorcza, kryzys, formułowanie i wdrażanie strategii odnowy
Keywords in Englishboard of directors, the crisis, the formulation and implementation of renewal strategy
Abstract in PolishArtykuł wpisuje się w nurt publikacji mających ukazywać potencjalne kierunki doskonalenia działania rad nadzorczych. Koncentruje się na problemie współuczestnictwa rady w procesie formułowania strategii odnowy spółki. Zwraca również uwagę na niezbędne działania rady w obszarze kadrowym
URL http://www.marketingirynek.pl/files/1276809751/file/mir_5_2015_cd.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*1 (2019-12-06)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back