Telepraca jako forma zatrudnienia - kiedy, dlaczego i jak wdrażać?

Agata Pietroń-Pyszczek

Abstract

Telepraca jest formą zatrudnienia wykorzystującą technologie komunikacyjne i informatyczne. Umożliwia wykonywanie przez pracowników różnych zadań całkowicie bądź częściowo poza siedzibą firmy. Możliwość wykonywania pracy zdalnej ma swoje zalety zarówno dla pracodawcy, jaki i dla osoby świadczącej pracę. Nie należy jednak zakładać, że ta forma organizacji czasu pracy może być stosowana w każdym przypadku. Aby podjąć decyzje o jej zastosowania, trzeba rozważyć okoliczności funkcjonowania firmy, w tym charakter zadań poszczególnych pracowników, a także uwzględnić ich nastawienie do takiej praktyki organizacyjnej.
Author Agata Pietroń-Pyszczek (EaE / IES / DLaC)
Agata Pietroń-Pyszczek,,
- Department of Labor and Capital
Journal seriesControlling i Zarządzanie. Profesjonalna baza wiedzy i praktycznych narzędzi, ISSN 2392-0157, (0 pkt)
Issue year2018
No2 (22)
Pages41-43
Publication size in sheets0.3
Languagepl polski
Not used for evaluationyes
Score (nominal)0
Score sourcejournalList
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back