Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie

Paweł Waniowski

Abstract

n/a
Author Paweł Waniowski (ES / IM / DMR)
Paweł Waniowski,,
- Department of Marketing Research
Journal seriesMarketing i Zarządzanie, [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, (B 9 pkt)
Issue year2017
No2 (48)
Pages255-264
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishmarketing relacji, komunikacja, przewozy kolejowe
Keywords in Englishrelationship marketing, communication, railway transport
DOIDOI:10.18276/miz.2017.48-24
URL https://wnus.edu.pl/miz/pl/
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back