Ocena e-sklepów funkcjonujących w branży turystycznej

Barbara Mróz-Gorgoń , Grzegorz Szymański

Abstract

n/a
Author Barbara Mróz-Gorgoń (ES / IM / DPM)
Barbara Mróz-Gorgoń,,
- Department of Principles of Marketing
, Grzegorz Szymański
Grzegorz Szymański,,
-
Journal seriesStudia i Prace WNEiZ US, [Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania do 2015], ISSN 2450-7733, e-ISSN 2300-4096, (B 9 pkt)
Issue year2017
No48/2
Pages231-241
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishe-commerce, e-klient, branża turystyczna, handel internetowy
Keywords in Englishe-commerce, e-tourism, electronic commerce, tourism sector
DOIDOI:10.18276/sip.2017.48/2-20
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*2 (2019-04-05)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back