Determinants of effective functioning of the customer service department - practical arrangements

Iwona Janiak-Rejno , Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz

Abstract

n/a
Author Iwona Janiak-Rejno (MISaF / IOaM / KZPiP)
Iwona Janiak-Rejno,,
- Katedra Zarządzania Produkcją i Pracą
, Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz (MISaF / IOaM / KZPiP)
Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz,,
- Katedra Zarządzania Produkcją i Pracą
Pages307-329
Book Lewicka Dagmara (eds.): Organisation Management: Competitiveness, Social Responsibility, Human Capital, 2010, Wydawnictwa AGH, ISBN 978-83-7464-277-4, 789 p.
Languageen angielski
Score (nominal)3
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back