Improving Customer Service Performace Through Self-Monitoring

Cezary Kwiatkowski

Abstract

n/a
Autor Cezary Kwiatkowski (EZiT)
Cezary Kwiatkowski
- Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki
Paginacja75-83
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Gryszel Piotr, Zaremba-Warnke Sabina (red.): Innowacyjność gospodarki Dolnego Śląska i pogranicza, 2018, Wydawnictwo AD REM, ISBN 9788365895516, 147 s.
Słowa kluczowe w języku angielskimservice quality, high-contact, employees, self-monitoring
Języken angielski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 07-11-2018, BookChapterNotSeriesMainLanguages
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót