Usługi rekreacyjne fitness - cechy usług jako wartości dla klienta

Barbara Iwankiewicz-Rak , Agnieszka Rak

Abstract

n/a
Author Barbara Iwankiewicz-Rak (ES / IM / DPM)
Barbara Iwankiewicz-Rak,,
- Department of Principles of Marketing
, Agnieszka Rak (ES / DSMa) - inna [inna]
Agnieszka Rak,,
- Department of Strategic Management
- inna
Journal seriesMarketing i Zarządzanie, [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, (B 9 pkt)
Issue year2017
No2 (48)
Pages347-355
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishusługi fitness, cechy usług, wartość dla klienta
Keywords in Englishfitness services, characteristics of services, value for customer
DOIDOI:10.18276/miz.2017.48-32
URL https://wnus.edu.pl/miz/pl/
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*1 (2019-12-10)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back