Kształtowanie zaufania pracowników w małym przedsiębiorstwie – główne założenia, dylematy i paradoksy

Agnieszka Sokołowska

Abstract

In the theoretical and concept paper is presented general assumptions trust of employee forming in small enterprise, also connected dilemmas and paradoxes
Author Agnieszka Sokołowska (EMaT / DES)
Agnieszka Sokołowska,,
- Department of Enterprise Studies
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2015
No5 [CD]
Pages1202-1219
Keywords in Polishzaufanie, kształtowanie zaufania, małe przedsiębiorstwo
Keywords in Englishtrust, trust forming, small enterprise
Abstract in PolishW artykule o charakterze teoretyczno-koncepcyjnym przedstawiono główne założenia kształtowania zaufania pracowników w małym przedsiębiorstwie oraz dylematy i paradoksy z nim związane
URL http://www.marketingirynek.pl/files/1276809751/file/mir_5_2015_cd.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back