Realizacja koncepcji marketingu zrównoważonego na przykładzie przedsiębiorstwa Neumarkter Lammsbräu Gebr. Ehrnsperger KG

Sabina Zaremba-Warnke

Abstract

n/a
Author Sabina Zaremba-Warnke (EMaT / DQaEM)
Sabina Zaremba-Warnke,,
- Department of Quality and Environmental Management
Pages206-215
Publication size in sheets0.5
Book Kusterka-Jefmańska Marta, Brzuśnian Andrzej (eds.): Aspekty środowiskowe w ekonomii i zarządzaniu, 2017, Wydawnictwo AD REM, ISBN 9788365295804, 215 p.
Keywords in Polishzrównoważony rozwój, zrównoważona produkcja, zrównoważony marketing
Keywords in Englishsustainable development, sustainable production, sustainable marketing
Languagepl polski
Score (nominal)5
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back