Zastosowanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej na przykładzie branży odzieżowej

Weronika Przybylska

Abstract

n/a
Autor Weronika Przybylska (UE)
Weronika Przybylska
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Paginacja82-92
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Spyra Zbigniew, Musioł Sebastian (red.): Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty badań, 2018, Wydawnictwo Proksenia, ISBN 9788360789704, 121 s.
Słowa kluczowe w języku polskimkomunikacja marketingowa, media społecznościowe, usługi
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót