Innowacje marketingowe w sektorze bankowym w Polsce

Dorota Bednarska-Olejniczak

Abstract

n/a
Autor Dorota Bednarska-Olejniczak (NE / IM / KZM)
Dorota Bednarska-Olejniczak
- Katedra Zarządzania Marketingowego
Paginacja150-165
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.75
Książka Styś Aniela, Agnieszka Dejnaka (red.): Innowacje w biznesie, 2018, Difin, ISBN 978-83-8085-585-4, 343 s.
Językpl polski
Punktacja (całkowita)20
PunktacjaPunktacja MNiSW = 20.0, 04-09-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót