Instrumenty marketingu zrównoważonego na przykładzie sklepu "Chabrowy zakątek"

Dorota Dynia , Klaudia Gudalewicz , Angelika Skrzek , Krystian Szczypka , Agnieszka Zielińska

Abstract

n/a
Author Dorota Dynia (EMaT)
Dorota Dynia,,
- Faculty of Economics, Management and Tourism
, Klaudia Gudalewicz (EMaT)
Klaudia Gudalewicz,,
- Faculty of Economics, Management and Tourism
, Angelika Skrzek (EMaT)
Angelika Skrzek,,
- Faculty of Economics, Management and Tourism
, Krystian Szczypka (EMaT)
Krystian Szczypka,,
- Faculty of Economics, Management and Tourism
, Agnieszka Zielińska (EMaT)
Agnieszka Zielińska,,
- Faculty of Economics, Management and Tourism
Pages89-97
Publication size in sheets0.5
Book Bartniczak Bartosz, Neumannova Helena, Szymański Emil Mariusz, Zaremba-Warnke Sabina (eds.): Zrównoważony rozwój polsko-czeskiego pogranicza - przykłady z sektora MŚP, 2018, Wydawnictwo Naukowe GSP, ISBN 9788394431754, 122 p.
Keywords in Polishzrównoważony rozwój, marketing zrównoważony, sklep z ekologiczną żywnością
Keywords in Englishsustainable development, sustainable marketing, organic food shop
Languagepl polski
Score (nominal)5
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back