Generacja Z - cele, wartości życiowe i wyzwania dla współczesnych przedsiębiorstw

Krystyna Mazurek-Łopacińska

Abstract

n/a
Author Krystyna Mazurek-Łopacińska (ES / IM / DMR)
Krystyna Mazurek-Łopacińska,,
- Department of Marketing Research
Other language title versionsGeneration Z - Goals, Life Values and Challenges to Contemporary Enterprises
Journal seriesKonsumpcja i Rozwój, ISSN 2083-6929, (B 7 pkt)
Issue year2018
No4 (25)
Pages62-75
Publication size in sheets0.65
Keywords in Polishgeneracja konsumentów, pokolenie Z, wartości życiowe, zachowania konsumenckie, wyzwania, zarządzanie relacjami z klientem
Keywords in Englishconsumer generations, Generation Z, life values, consumer behaviours, challenges, customer relationship management (CRM)
Languagepl polski
Score (nominal)7
ScoreMinisterial score = 7.0, 10-04-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 7.0, 10-04-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back