Diagnoza funkcjonowania działu obsługi klienta jako podstawa jego reorganizacji w świetle kryzysu

Iwona Janiak-Rejno , Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz

Abstract

n/a
Author Iwona Janiak-Rejno (MISaF / IOaM / KZPiP)
Iwona Janiak-Rejno,,
- Katedra Zarządzania Produkcją i Pracą
, Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz (MISaF / IOaM / KZPiP)
Agnieszka Żarczyńska-Dobiesz,,
- Katedra Zarządzania Produkcją i Pracą
Journal seriesPrace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ISSN 1899-3192, e-ISSN 2392-0041, (B 10 pkt)
Issue year2010
No128
Pages438-447
Languagepl polski
Score (nominal)9
Citation count*
Additional fields
Tyt_nrZmiana warunkiem sukcesu. Odnowa przedsiębiorstw - czego nauczył nas kryzys?
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back