Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach

Aleksandra Kuźmińska-Haberla

Abstract

n/a
Author Aleksandra Kuźmińska-Haberla (ES / IM / DMM)
Aleksandra Kuźmińska-Haberla,,
- Department of Marketing Management
Journal seriesMarketing i Zarządzanie, [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, (B 9 pkt)
Issue year2017
No1(47)
Pages273-280
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishpoprawność polityczna, reklama, stereotypy
Keywords in Englishpolitical correctness, advertising, stereotypes
DOIDOI:10.18276/miz.2017.47-25
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 20-08-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back