Koła jakości drogą do dostarczania doskonałości - przykład zastosowania w przedsiębiorstwie na rynku polskim

Rajmund Cybiński , Agnieszka Piasecka-Głuszak

Abstract

Artykuł ma na celu przedstawienie funkcjonowania koncepcji kół jakości w ramach Total Quality Management w japońskiej korporacji w Polsce. Artykuł jest empiryczny i składa się z dwóch części. Pierwsza opisuje m.in. funkcjonowanie kół jakości, metodykę działania, rozwiązywania problemów QC Story w przedsiębiorstwie. Druga część przedstawia polskie projekty, obszary usprawnień, zmiany i efekty zaprezentowane podczas Europejskiej Konwencji Kół Jakości STQM w 2012 roku.
Author Rajmund Cybiński
Rajmund Cybiński,,
-
, Agnieszka Piasecka-Głuszak (ES / DIER)
Agnieszka Piasecka-Głuszak,,
- Department of International Economic Relations
Journal seriesZarządzanie Jakością, ISSN 1734-3534, (B 5 pkt)
Issue year2015
No2-3 (40-41)
Pages92-97
Publication size in sheets0.4
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 3.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 5.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back