Ceny w aptece

Paweł Waniowski , Katarzyna Szalonka

Abstract

Choć zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem jest procesem skomplikowanym i wymaga rozległej wiedzy i umiejętności doboru różnorodnych instrumentów (produktu, ceny, dystrybucji i promocji), to cena jest najbardziej charakterystyczna i identyfikowana przez klientów. W 2000 roku przeprowadziliśmy badania dotyczące zastosowania instrumentów marketingowych w aptekach, pytaliśmy, jaką strategię cenową stosują właściciele aptek. Odpowiedzi były jednolite - takie jak konkurencja. Dopiero w kolejnych badaniach w 2010 roku (dotyczących strategii konkurowania aptek) zarządzający doświadczeni przez kapitał zagraniczny wskazywali strategie niskich, wysokich i konkurencyjnych (średnich) cen.
Author Paweł Waniowski (ES / IM / DMR)
Paweł Waniowski,,
- Department of Marketing Research
, Katarzyna Szalonka - University of Wrocław (UWr)
Katarzyna Szalonka,,
-
Journal seriesFarmaProfit : magazyn dla farmaceutów, ISSN 2544-2023, (0 pkt)
Issue year2018
No4
Pages24-26
Publication size in sheets0.3
Languagepl polski
Score (nominal)5
Score sourcejournalList
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back