WCAG 2.0 as an element of external communication and branding of selected public administration institutions

Jędrzej Wasiak-Poniatowski , Barbara Mróz-Gorgoń

Abstract

The article presents issues related to the elements of branding of public institutions (local government units) in the context of the implementation of effective standards for access to content published on the Internet (WCAG 2.0). The presented research results show a far-reaching divergence between the broadly understood image building and the complex aspects of the quality of communication, in particular directed to people with various disabilities.
Autor Jędrzej Wasiak-Poniatowski (NE / IM / KPM)
Jędrzej Wasiak-Poniatowski
- Katedra Podstaw Marketingu
, Barbara Mróz-Gorgoń (NE / IM / KPM)
Barbara Mróz-Gorgoń
- Katedra Podstaw Marketingu
Tytuł czasopisma/seriiScientific Journal of the Military University of Land Forces, ISSN 2544-7122, e-ISSN 2545-0719, (B 8 pkt)
Rok wydania2018
Tom190
Nr4
Paginacja193-201
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku angielskimWCAG 2.0, public administration, local government units, communication, branding
DOIDOI:10.5604/01.3001.0013.0735
URL https://zeszyty-naukowe.awl.edu.pl/resources/html/article/details?id=187247
Języken angielski
Punktacja (całkowita)8
Żródło punktacjijournalList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 8.0, 05-02-2020, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót