Jak poprawić satysfakcję pacjentów: zrozumieć sukces Cleveland Clinic

Marek Biernacki , Milleniusz W. Nowak

Abstract

n/a
Author Marek Biernacki (MISaF / IZM / KMiC)
Marek Biernacki,,
- Katedra Matematyki i Cybernetyki
, Milleniusz W. Nowak
Milleniusz W. Nowak,,
-
Journal seriesHandel Wewnętrzny, ISSN 0438-5403, (B 12 pkt)
Issue year2017
Vol63
No5 (370)
Pages53-62
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishzarządzanie szpitalem, marketing relacji, ocena efektywności, zarządzanie zmianą, satysfakcja pacjenta
Keywords in Englishhospital management, relationship marketing, effectivness evaluation, change management, patient satisfaction
Languagepl polski
Score (nominal)12
ScoreMinisterial score = 12.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back