Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów

Marcin Haberla

Abstract

n/a
Author Marcin Haberla (ES / IM / DMR)
Marcin Haberla,,
- Department of Marketing Research
Journal seriesMarketing i Zarządzanie, [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, (B 9 pkt)
Issue year2017
No1(47)
Pages115-122
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishklaster, dobre praktyki, marketing
Keywords in Englishcluster, good practices/best practices, marketing
DOIDOI:10.18276/miz.2017.47-10
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back