Zarządzanie wiedzą klienta w kształtowaniu relacji i doświadczeń

Krystyna Mazurek-Łopacińska

Abstract

n/a
Autor Krystyna Mazurek-Łopacińska (NE / IM / KBM)
Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Katedra Badań Marketingowych
Paginacja159-174
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.75
Książka Żyminkowska Katarzyna (red.): Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach. Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu, 2018, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISBN 9788378754770, 258 s.
Językpl polski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót