Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z

Grzegorz Szymański , Barbara Mróz-Gorgoń

Abstract

n/a
Author Grzegorz Szymański
Grzegorz Szymański,,
-
, Barbara Mróz-Gorgoń (ES / IM / DPM)
Barbara Mróz-Gorgoń,,
- Department of Principles of Marketing
Journal seriesMarketing i Zarządzanie, [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, (B 9 pkt)
Issue year2017
No1(47)
Pages373-382
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishmarketing, kreowanie marki, media społecznościowe, pokolenie Z, marki modowe
Keywords in Englishmarketing, branding, social media, generation Z, fashion brands
DOIDOI:10.18276/miz.2017.47-35
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 02-07-2019, ArticleFromJournal
Citation count*1 (2019-12-08)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back