Analiza wielkich zbiorów danych w mediach społecznościowych – perspektywa przedsiębiorcy

Iwona Chomiak-Orsa , Bartłomiej Mrozek

Abstract

n/a
Autor Iwona Chomiak-Orsa (ZIF / IIE / KIBZ)
Iwona Chomiak-Orsa
- Katedra Inteligencji Biznesowej w Zarządzaniu
, Bartłomiej Mrozek (ZIF)
Bartłomiej Mrozek
- Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów
Tytuł czasopisma/seriiPrzegląd Organizacji, ISSN 0137-7221, (B 13 pkt)
Rok wydania2017
Nr8
Paginacja48-55
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Słowa kluczowe w języku polskimmedia społecznościowe, handel elektroniczny, big data
Słowa kluczowe w języku angielskimbig data, social media, electronic commerce
Językpl polski
Punktacja (całkowita)13
Żródło punktacjijournalList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 13.0, 03-02-2020, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót