Marketing proekologiczny - narodziny nowej orientacji marketingowej czy chwilowy trend konsumencki?

Magdalena Murzyn

Abstract

n/a
Autor Magdalena Murzyn (NE / IM / KPM)
Magdalena Murzyn
- Katedra Podstaw Marketingu
Paginacja127-136
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Kusterka-Jefmańska Marta, Brzuśnian Andrzej (red.): Aspekty środowiskowe w ekonomii i zarządzaniu, 2017, Wydawnictwo AD REM, ISBN 9788365295804, 215 s.
Słowa kluczowe w języku polskimstrategia marketingowa, zarządzanie marketingowe, marketing społeczny, ekomarketing, konsument
Słowa kluczowe w języku angielskimmarketing strategy, marketing management, social marketing, ecomarketing, consumer
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót