Imponderabilia społeczne w kontekście behawioralnych strategii menedżerskich

Katarzyna Piórkowska

Abstract

Considerations presented in the given paper concern behavioural managerial strategies in the context of one of dimensions of these strategies - social imponderables with particular consideration of selected social attitudes of managers. The considerations are theoretical.
Author Katarzyna Piórkowska (MISaF / IOaM / KSiMZ)
Katarzyna Piórkowska,,
- Katedra Strategii i Metod Zarządzania
Journal seriesPrace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ISSN 1899-3192, e-ISSN 2392-0041, (B 7 pkt)
Issue year2012
No273
Pages68-74
Publication size in sheets0.5
Keywords in PolishMenedżer, Strategia przedsiębiorstwa, Postawy społeczne
Keywords in EnglishManager, Corporation strategies, Social attitudes
Abstract in PolishRozważania zaprezentowane w niniejszym artykule dotyczą behawioralnych strategii menedżerskich w kontekście charakterystyki jednego z wymiarów tych strategii - imponderabiliów społecznych, ze szczególnym uwzględnieniem wybranych postaw społecznych menedżerów. Rozważania mają charakter teoriopoznawczy.
Languagepl polski
Score (nominal)7
Citation count*
Additional fields
Tyt_nrOsobowościowe i kompetencyjne uwarunkowania sukcesu
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back