Badania jakościowe w kontekście trendów w rozwoju rynku i marketingu

Magdalena Sobocińska

Abstract

n/a
Autor Magdalena Sobocińska (NE / IM / KBM)
Magdalena Sobocińska
- Katedra Badań Marketingowych
Paginacja191-199
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Żyminkowska Katarzyna (red.): Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach. Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu, 2018, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISBN 9788378754770, 258 s.
Językpl polski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót