Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych

Piotr Zawadzki

Abstract

n/a
Author Piotr Zawadzki (EMaT / DMaTM)
Piotr Zawadzki,,
- Department of Marketing and Tourism Management
Journal seriesMarketing i Zarządzanie, [Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu], ISSN 2450-775X, e-ISSN 2353-2874, (B 9 pkt)
Issue year2017
No1(47)
Pages321-330
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishmarketing terytorialny, promocja regionu turystycznego, targi turystyczne
Keywords in Englishterritorial marketing, promotion of a tourist region, tourist fairs
DOIDOI:10.18276/miz.2017.47-30
Languagepl polski
Score (nominal)9
ScoreMinisterial score = 9.0, 20-08-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back