Wykorzystanie programów lojalnościowych w praktyce funkcjonowania biur podróży w Polsce

Izabela Michalska-Dudek

Abstract

In this paper, there is presented the essence of loyalty programs – one of the most crucial instruments of relationship marketing-mix. There are also described results of the empirical research, which evaluated the rate and range of their application in practice of marketing activity of travel agencies in Poland.
Author Izabela Michalska-Dudek (EMaT / DMaTM)
Izabela Michalska-Dudek,,
- Department of Marketing and Tourism Management
Journal seriesZeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki, ISSN 1644-0501, e-ISSN 2353-3188, (B 13 pkt)
Issue year2017
No2
Pages73-84
Publication size in sheets0.55
Keywords in Polishprogram lojalnościowy, lojalność, biuro podróży, marketing relacji
Keywords in Englishloyalty program (programme), travel agency, loyalty, relatioship marketing
Abstract in PolishW artykule przedstawiono istotę jednego z kluczowych instrumentów relacyjnego mar ketingu-mix – programów lojalnościowych, a następnie zaprezentowano wyniki badań empirycznych dotyczących oceny stopnia i zakresu ich wykorzystania w działalności marketingowej biur podróży w Polsce.
DOIDOI:10.18276/ept.2017,38-06
URL http://www.wzieu.pl/zn/ept/38/ept38.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)13
ScoreMinisterial score = 13.0, 20-08-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back